" De tweede kleuterklas van juf Sabine"

maandag 15 juni 2026

Wij gaan op schoolreis…..

 Maandag 15 juni…..op schoolreis naar de kinderboerderij……..















































































































































Gepost door sinttillo op 15:39 Geen opmerkingen:
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest
Oudere posts Homepage
Abonneren op: Posts (Atom)

Blogarchief

  • ▼  2026 (29)
    • ▼  juni (4)
      • Wij gaan op schoolreis…..
      • Verjaardag Luna
      • Verjaardag Joud
      • Verjaardag Onisim
    • ►  mei (4)
    • ►  april (6)
    • ►  maart (6)
    • ►  februari (5)
    • ►  januari (4)
  • ►  2025 (22)
    • ►  december (4)
    • ►  november (10)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (7)
Thema Watermerk. Mogelijk gemaakt door Blogger.