Op 31 mei was Onisim jarig…..hieperdepiep hoera!!!!
We wensen Onisim een heel leuke, gelukkige verjaardag toe!
Proficiat!
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.