" De tweede kleuterklas van juf Sabine"

vrijdag 13 februari 2026

Carnaval

 













































Gepost door sinttillo op 16:17
Dit e-mailen Dit bloggen!Delen via XDelen op FacebookDelen op Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Nieuwere post Oudere post Homepage
Abonneren op: Reacties posten (Atom)

Blogarchief

  • ▼  2026 (30)
    • ►  juni (5)
    • ►  mei (4)
    • ►  april (6)
    • ►  maart (6)
    • ▼  februari (5)
      • Hoera, Imran heeft een broertje!
      • Carnaval
      • Thema: Eefje donkerblauw
      • Nieuwe kleuter in onze klas
      • Thema: de gruffalo
    • ►  januari (4)
  • ►  2025 (22)
    • ►  december (4)
    • ►  november (10)
    • ►  oktober (1)
    • ►  september (7)
Thema Watermerk. Mogelijk gemaakt door Blogger.