Donderdag 23 april was er weer voor alle kleuters talentenbeurs door de ll van het 4e leerjaar……
Het was een hele leuke namiddag……
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.