Op zondag 17 mei was Sham jarig…..hieperdepiep hoera!!!!!
We wensen Sham een heel leuke, gelukkige verjaardag…..hij is nu ook al 5 jaar!!.
Proficiat Sham
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.